Spokojenost klientů Městského úřadu v Semilech meziročně stoupla

21.06.2012 06:27:32 | Autor: TK | Rubrika: ZPRÁVY | Obce: Semily

Spokojenost klientů Městského úřadu v Semilech meziročně stoupla

V rámci projektu Vstřícný úřad - spokojený občan (VUSO) proběhlo druhé dotazníkové šetření spokojenosti mezi klienty Mětstského úřadu Semily i mezi zaměstnanci, které přineslo pro úřad příznivé výsledky.

Při meziročním srovnání spokojenosti klientů bylo v řadě ukazatelů dosaženo pro úřad velice dobrých výsledků. Z dotazníkového šetření mezi 398 klienty totiž vyplynulo, že Městský úřad Semily nadále zůstává úřadem vstřícným a spokojenost klientů meziročně mírně vzrostla.

Počet klientů, kteří na vyřízení svého podnětu či žádosti museli čekat déle než 10 minut klesl o 5 procentních bodů, vzrostla spokojenost s odborností, vystupováním a ochotou zaměstnanců úřadu, zároveň také vzrostla spokojenost klientů s informacemi získanými před samotnou návštěvou úřadu. Až 96 % klientů bylo s vyřízením svého požadavku spokojeno. Neúspěšným klientům pak bylo v 80 % zamítnutí jejich požadavku srozumitelně vysvětleno.

Ke zvýšení spokojenosti klientů mimo jiné přispělo zavedení „infokanálu", kdy klient po registraci na svůj mobilní telefon obdrží informaci o vyřízení svého požadavku, a také prodloužení pracovní doby na odboru správním (občanské průkazy, pasy) a odboru dopravy každé pondělí do 18.30 hod. 

Projekt VUSO je financován z operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Byl zahájen v září 2010 a ukončen bude k 30. červnu 2012, zabýval se strategickým plánováním, kdy výsledkem je zpracovaný jako Program rozvoje města Semily. Dále se projekt zabýval procesním řízením a samotnými procesy probíhajícími na úřadu při zpracovávání jednotlivých agend, kdy výsledky slouží ke zlepšení řízení úřadu (tok informací, dokumentů atd.). V neposlední řadě byla součástí i dotazníková šetření zaměřená jak na spokojenost klientů úřadu, tak na jejich zaměstnance.

Statistika spokojenosti

„U dotazníkových šetření nás v případě klientů zajímaly tři základní okruhy: důvod návštěvy, přístup zaměstnance úřadu a způsob získávání informací před návštěvou. Dotazníkové šetření mezi zaměstnanci se zaměřilo zejména na hodnocení pracovních podmínek a prostředí a na spokojenost se způsobem řízení úřadu," sdělil tajemník Městského úřadu Semily Miloš Sladký.

U meziročního srovnání spokojenosti zaměstnanců MěÚ Semily došlo k mírnému poklesu celkové spokojenosti, a to jak v samosprávě, tak ve státní správě. I tak mezi zaměstnanci celkově převažuje pocit spokojenosti, která se samozřejmě v jednotlivých aspektech práce liší. Potěšitelné je zlepšení hodnocení vztahů s přímým nadřízeným i pracovních podmínek zaměstnanců, nespokojenost narostla v oblasti pracovní zátěže. Ke zvýšení pracovní zátěže do určité míry přispělo snížení počtu zaměstnanců MěÚ v uplynulém období o 7 pracovníků a také přibývající množství činností ukládaných obcím a městům státem.

„Všemi těmito výsledky šetření spokojenosti zaměstnanců se vedení města zabývá a vysoce hodnotíme otevřenost projevenou při odpovědích. Vážím si práce všech zúčastněných na průzkumech spokojenosti a děkuji všem zaměstnancům za jejich vstřícnost vůči občanům - klientům MěÚ Semily," uvedla místostarostka města Semily Lena Mlejnková.

V Semilech jmenovali nové ředitele školských zařízení

Průzkum prokázal různé doby odbavení klientů Městského úřadu

Sdílet s přáteli na facebooku

 
 
 

 

Další aktualita v pořadí ARCHIV AKTUALIT
 

Vyberte obec

Události dle data

Stalo se | Připravuje se

Vyberte datum:
Po Út St Čt So Ne

Krátké zprávy z regionu Semilska

Webové stránky kraje získaly novou podobu

Přívětivější vizuální zpracování, snadnější dostupnost informací, strukturované stránky krajských odborů, formuláře na jednom místě či přehledné aktuality. To vše a mnoho dalšího přináší nová podoba webových stránek Libereckého kraje. Adresa zůstává neměnná, a to https://www.kraj-lbc.cz/. „Vzhled, funkčnost a přehlednost webu kraje již potřebovaly výraznou změnu. Jsem rád, že můžeme nyní spustit novou verzi stránek. Běžný uživatel samozřejmě najde veškeré informace stále na stejném místě tak, jak je zvyklý, a to na https://www.kraj-lbc.cz/," uvedl Zbyněk Miklík, náměstek pro resort ekonomiky, majetku, investic, veřejných zakázek a informatiky.

Kraj hledá Památku roku pro letošek. Nominace přijímá do 30. dubna

Již jen několik dní je možné přihlásit se do devátého ročníku soutěže Památka roku 2023 Libereckého kraje; termín vyprší 30. dubna. Soutěž, jejímž cílem je upozornit na úspěšné obnovy kulturních památek a poukázat na ojedinělé stavby v našem regionu, vypisuje Liberecký kraj. „Skutečně velice stojíme o to, aby se nám hlásilo co nejvíce majitelů úspěšných obnov památek. Jejich obnovy jsou inspirací příkladem pro ostatní majitele," uvedla Květa Vinklátová, náměstkyně pro kulturu, památkovou péči a cestovního ruchu Libereckého kraje. Předchozí článek


Archiv krátkých zpráv

Nejnovější články

Hasiči měli na čarodějnice trojnásobně více výjezdů než minulý rok
Tradiční muzejní prvomájová lomnická výstava v podání Jana Dingy
Do lomnického klubu opět zavítá Znouzectnost
Jak probíhal Speed Marathon 2024 v Libereckém kraji
Pálení čarodějnických ohňů? Ne na místech s nebezpečím požárů

Nejčtenější články

29.04.: Služební pes Max vypátral v lese u Harrachova dva zloděje
29.04.: Den otevřených dveří pořádají na stanicích HZS Libereckého kraje
30.04.: Pálení čarodějnických ohňů? Ne na místech s nebezpečím požárů

Další »

Infomail


Chcete pravidelně dostávat informace o novinkách na tomto serveru?

Zadejte svůj e-mail:
 

Facebook

Twitter

Instagram

https://www.instagram.com/nasepojizeri

Odkazy

Fotogalerie Videogalerie Soutěže Anketa

INZERCE | KARIÉRA | KONTAKT